چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
به گيتارستان خوش آمديد

آخرين ارسال هاي انجمن

آکورد آهنگ نبض احساس از مرتضی پاشایی

آکورد آهنگ نبض احساس از مرتضی پاشایی

آکورد آهنگ نبض احساس از زنده یاد مرحوم مرتضی پاشایی همراه با آموزش آکورد و ریتم رو براتون آماده کردیم که امید وارم راضی باشید 

برای مشاهده آکورد و آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

برای مشاهده عکس آکورد در اندازه اصلی روی آکورد یا اینجا کلیک کنید

برای بزرگ نمایی کلیک کنید

 

 

آموزش ریتم و آکورد

دانلود آهنگ نبض احساس از زنده یاد مرتضی پاشایی

در تلگرام مارا دنبال کنید

عضویت در کانال تلگرام گیتارستان

 

 

متن آهنگ نبض احساس از مرتضی پاشایی

دلخوری از بغض پُری میفهمم
ناراحتی غصه داری میفهمم
دلواپس فردای با من بودنی
دلگیری از من اما درگیر منی

داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم
من بهت حق میدم من حالتو میفهمم
داری دل میزنی دل میکنی تو کمم
من بهت حق میدم من حالتو میفهمم

نبض احساستو میگیرمو حالت خوش نیست

Nabze ehsaseto migiramo halet khosh nist

ایندفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست

Indafe niyate man kheyre to falet khosh nist

 

دارم می بازمت ای داد بی داد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
دارم می بازمت ای داد بی داد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد

بازديد: [Post_Hit]

نظرات مطلب

فرم ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

درباره سايت

  • پروفايل مدير سايت

    سایت گیتارستان با هدف ارائه خدمات در زمینه های مرتبط با گیتار ( آموزش گیتار ، آکورد گیتار ، نت و تبلچر گیتار ، نرم افزار گیتار راه اندازی شده است. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

با عضويت در خبرنامه سايت آخرين مطالب سايت را براحتي در ايميلتان دريافت نماييد

اطلاعات سايت