شنبه 29 اردیبهشت 1403
به گيتارستان خوش آمديد

آخرين ارسال هاي انجمن

آکورد آهنگ تقدیر از شادمهر عقیلی

آکورد آهنگ تقدیر از شادمهر عقیلی

در این پست برای شما آکورد آهنگ تقدیر از شادمهر عقیلی به همراه آموزش ریتم و آکورد رو آماده کردیم امید وارم کمکتون کنه

منتظر نظر های ارزشمند شما هستم

 

روی ادامه مطلب کلیک کنید

برای مشاهده آکورد در سایز اصلی روی آکورد یا اینجا کلیک کنید

 

آکورد اهنگ تقدیر از شادمهر عقیلی-گیتارستان

 

 

      آموزش ریتم و آکورد

 

 

 

در تلگرام مارا دنبال کنید

عضویت در کانال تلگرام گیتارستان


دانلود آهنگ تقدیر از شادمهر عقیلی

متن آهنگ تقدیر از شادمهر عقیلی

باید تورو پیدا کنم شاید هنوز هم دیر نیست
تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست
با اینکه بی تاب منی بازم منو خط میزنی
باید تورو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی
کی با یه جمله مثل من میتونه آرومت کنه
اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه
دل گیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور
وقتی به من فکر میکنی حس میکنم از راه دور
آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره

شادمهر عقیلی تقدیر

عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره
باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی
راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی
پیدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی
محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی
پیدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی
محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی
باید تورو پیدا کنم شاید هنوز هم دیر نیست
تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست
باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی
راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی

 

 

در تلگرام مارا دنبال کنید

عضویت در کانال تلگرام گیتارستان

 
بازديد: [Post_Hit]

نظرات مطلب

فرم ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

درباره سايت

  • پروفايل مدير سايت

    سایت گیتارستان با هدف ارائه خدمات در زمینه های مرتبط با گیتار ( آموزش گیتار ، آکورد گیتار ، نت و تبلچر گیتار ، نرم افزار گیتار راه اندازی شده است. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

با عضويت در خبرنامه سايت آخرين مطالب سايت را براحتي در ايميلتان دريافت نماييد

اطلاعات سايت